POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR

Formularul de retur produse catre petrix.ro trebuie sa fie completat in intregime, si va vom raspunde prin e-mail in termen de 3 zile lucratoare, cu instructiunile de returnare.

Clientii care au efectuat o comanda, fara un cont de client pe site-ul www.petrix.ro, si doresc sa efectueze un retur ne pot contacta la nr de tel: sau la adresa de email: contact@petrix.ro.

Clientul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

A. Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC PETRIX ONLINE SRL.

B. Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Clientul va refuza receptia. Daca marfa a fost deja receptionata in momentul sesizarii produsului sau produselor neconforme, cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC PETRIX ONLINE SRL.

C. Renuntarea la cumparare. Clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati, fara invocarea unui motiv si fara a suporta cheltuieli suplimentare in afara de cele prevazute de lege in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.

Pentru exercitarea dreptului de retragere la timp Clientul trebuie să informeze Vânzătorul cu privire la dreptul de a se retrage utilizând o declarație neechivocă, depusa:

  • în scris la adresa de la sediu indicat
  • în format electronic prin intermediul poștei electronice la adresa: contact@petrix.ro;
  • prin utilizarea formularului de retragere, care reprezintă anexa nr. 1 la prezentul Regulament. Poate fi accesat aici: https://goo.gl/forms/DS6jkJsgl1ubi1c03.

Clientul poate utiliza modelul formularului de retragere, dar acest lucru nu este obligatoriu.

Perioada de retragere din Contractul de vânzare începe de la data la care Produsul a fost preluat de către Client sau de către o terță parte desemnată de acesta, alta decât transportatorul.

În cazul unui Contract de vânzare, care:

  • include mai multe Produse care sunt livrate separat, în loturi sau părţi – termenul de 14 zile curge de la intrarea în posesie a ultimului produs lot sau parte sau
  • ține de livrare periodică de Produse pe o perioadă determinată –  termenul de 14 zile curge de la intrare în posesie a primului Produs;

În cazul rezilierii unui contract încheiat la distanță, contractul se consideră a fi neîncheiat.

Vânzătorul are obligaţia de a comunica CLIENTULUI confirmarea de primire a retragerii iar in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea declaraţiei de reziliere din partea Clientului, va restitui Clientului toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costurile de livrare a produsului, (cu excepția costurilor suplimentare ce rezultă din modul de livrare ales de Client, altul decât modul cel mai ieftin, obişnuit de livrare disponibil în Magazinul Online). 

Vânzătorul va returna plata folosind aceeași metodă de plată pe care a folosit-o Clientul, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord în mod clar, cu un mod diferit de restituire care nu-i creează nici un fel de costuri. Dacă Vânzătorul nu a propus că el singur va prelua marfa de la Client, atunci vânzătorul va amâna returnarea plăţilor făcute de Client până în momentul recepţionării Produselor sau primirea unei dovezi a Clientului că a expediat marfa.

Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 14 zile lucratoare de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. SC PETRIX ONLINE SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 de zile de la retur. Cererea de returnare trebuie sa cuprinda datele de identificare ale produsului si ale persoanei care l-a achizitionat. Pe langa cerere, dosarul trebuie sa contina factura in original, cat si copie dupa buletinul persoanei pe care a fost facuta factura.

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:

  • Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor.
  • In cazul tuturor materialelor perisabile / consumabile, si care contin materii prime de origine animala gen: hrana uscata (deshidratata), hrana semiumeda, hrana umeda (conserve, plicuri), recompense (biscuiti, batoane), etc. se va proceda conform prevederilor legii in vigoare, dupa cum urmeaza: "Consumatorul nu poate denunta unilateral contractele de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid", cu alte cuvinte produsele din categoriile : hrana uscata (deshidratata), hrana semiumeda, hrana umeda(conserve, plicuri), recompense.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, SC PETRIX ONLINE SRL are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Aceste dispozitii se aplica conf. OUG 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

In cazul returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.

In momentul efectuarii unei comenzi on line, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.

Produse adaugate in wishlist
Produs adaugat in comparator